20 Ağustos 2011 Cumartesi

LookBook 'tan beğendiklerim part.1

Modasever' ler olarak lookbook en çok ziyaret ettiğimiz sitelerden sanırım.Şahsen benim incelemekten epey keyif aldığım, kombinlerden yararlandığım aşağı yukarı hergün ziyaretçisi olduğum bir site.Ben de  haftalık kombin postlarım olduğu gibi lookbook tan seçtiklerim postuda yapmaya karar verdim. Hadi bakalım o halde neler seçmişim...


 İlk ve en başta bu uçuk mavi bandaj eteğe hasta ve aşık olmuş bulunmaktayım! Ayakkabılarını göremesekte kombin çok sade ve şık bence :)
 Bu kombine ba-yıl-dım! İşte benim tarzım :) merak edenlere.. Pantolonun şekli modeli ve özellikle rengi,yıldızlı ama abartısız sade tişörtü kemerii vee çooook sevdiğim ayakkabı modeliyle en beğendiğim kombin!
 Bu sarıyı çok seviyorum ve her ne sebepse  sarı içimi ısıtıyor . :) Hoş kombin. Kışa güzel gider...
 Yüksek bel bol paça pantolonları çok seviyorum tabi uzun boylu hatunlarda :) Burda da birkaç örnek göstermiştim.Saçını tepeden tutturuşu,takıları ve puantiyeli bluzuyla çok rahat ve şık gözüküyor. :)
 Ayakkabılarını sevmesem de ; puantiyeli eteği,örgü file kazağı ve deri ceketiyle çok cool ve sevimli.
 Bu da ayakkabısını sevmediğim hatunlardan.. Beyaz topuklu ayakkabıyı çok sevemiyorum niyeyse tabi beğendiğim işte budur dediğim bir kaç model hariç.Birgün onlarıda paylaşırım sizler için. Şortu ve puantiyeli bluzuyla çok beğendiğim bu kombini ben nude bir ayakkabı ve kocaman bir clutchla kombinlerdim. Siz ne düşünüyor sunuz canlar?
 Vee bu da ayakkabısına hasta olduğum er kişi :) Çiçekli gömelğini de sevdim ama ayakkabılar çok sevimli değil mi sizce de? Ben benim olsunlar istedim görünce,jeanlerle de güzel olmaz mı?

2 yorum:

  1. teşekkürler :)) beyzanın dünyasını anlatmaya çalışıyorum elimden geldiğince. böyle tepkiler alıncada mutlu oluyorum. sağolun.

    YanıtlaSil

Durma haydi, sende söyle fikrini :) Ne düşündüğün benim için çok önemliiii!