28 Ağustos 2011 Pazar

Lookbook'tan beğendiklerim Part-3

 Beyaz tişört ve kot şort kombinini çok seviyorum!Bu bembeyaz kombini portakal rengi clutchla tamamlaması ne güzel bir renk katmış kombine değil mi? Ben çoooook sevdim...


      Elbisesi,hırkası ve zarf şeklindeki clutchıyla ve saçlarıyla çook tatlı duruyor değil mi? Böyle romantik kombinlere bayılıyorum.


 Pudra-siyah kombinlerini ne kadar çok sevdiğimi artık öğrendiniz sanırım canlar :) Ortanca çiçekler,mavi ojeler,güzel kolyesi ve pilili eteğiyle çok şık durduğu tartışmasız kabulumüz değil mi?


 Takılarını biraz abartılı bulsamda, yani ben çok göz yormayı sevmiyorum. Eteği ve özellikle çoraplarıyla sevdim bu kombini :)


 Yine bir beyaz salaş tişört ve kot şort kombini... converseler artık vazgeçilmezler arasında zaten ancak çantası ve hırkasıyla kendine has doğal bir güzellik söz konusu :)



Style Scrapbook zaten çoğumuzun giyimini sevdiğimiz ve takip ettiğimiz bir blogger. Yine çok şık. Sade ve salaş kazağını gösterişli bir kolyeyle sıradanlıktan kurtarmış.Gri siyah uyumunu çoğumuz kullanıyoruz zaten.. Serin akşamlar için birebir bir kombin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Durma haydi, sende söyle fikrini :) Ne düşündüğün benim için çok önemliiii!