15 Eylül 2011 Perşembe

H&M' den ilham alalım...

   


     Birçok koleksiyonda karşımıza çıkan sweatleri nasıl mı kombinleyelim? H&M bizler için seçmiş bile ve ben çok sevdim. Zaten Sweatler kışın çok sevdiklerim :) Bu fotoğrafları incelerken de james blunt bize o romantik sesiyle tears and rain söylesin dedim. Sonbaharı düşünelim biraz.. Biliyorum sonbaharda insanı hakim alır bir depresif mod.Ama ben başka severim sonbaharı.O sarı çınar yaprakları falan canlanır kafamda. Romantik bir hava bürür içimi. Öyle ya kasımda aşk başkadır. Ama benim AŞK'ım EYLÜL AŞK'ı. :) İnanın bana eylülde de aşk başka.. :) Dün sözlendiğim gündü.  26'sı da çıkma yıldönümümüz. 3 koca yıl oldu! Ve bu 3 koca yılda Eylül'ün yeri hep başkadır benim için. Eylül ismini,Eylül Cafe'leri çok severim. [ İzmittede Tavşanlıda da mevcut. ] Neyse konumuz H&M benim aşkım değil değil mi? Fotoğraflar sizinle... Ne düşünüyorsunuz bakalım? 






 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Durma haydi, sende söyle fikrini :) Ne düşündüğün benim için çok önemliiii!