10 Eylül 2011 Cumartesi

IFW 3. Gün ADL by Cengiz Abazoğlu

   ADL 'de tasarım dünyasına adım atmaya karar vererek sevgili Cengiz Abazoğlu'yla anlaşmıştı. Hepimiz merakla bu defileyi bekliyorduk. Bloglarda çokca yazı okumuştum bu konuda. Daha önce ADL 'nin kış koleksiyonunu Özge Ulusoy'un tanıtımı ile paylaşmıştım sayfamda. Özge Ulusoy,Çağla Şikel ve Tülin Şahin'in gibi tanınmış mankenlerin yer aldığı defile gerçekten çok etkileyiciydi. Abazoğlu'nu çok sevme nedenlerimden biri köküne bağlı olması,neyi ne zaman kullanması gerektiğini çok iyi bilen,nerde durması gerektiğini kestirebilen tasarımlarında eski ve yeniyi harmanlayıp kendine göre bir üslup edinen bir tasarımcı.Üstelik tatlı dilini ve güler yüzünüde çok seviyorum.Ayy ne çok konuştum. :) Fotoğrafları görelim haydi.

























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Durma haydi, sende söyle fikrini :) Ne düşündüğün benim için çok önemliiii!