10 Eylül 2011 Cumartesi

İFW 3. Gün Karma 2

     İFW'nin 3 gün programı; 13:00 – Karma 2 (Şafak Tokur, Seda Zoroğlu, Çiğdem Akın) // 14:30 – Özgür Masur // 16:00 – Hatice Gökçe // 17:30 – Lug von Siga (Gül Ağış) – Tarihi Galatasaray Hamami // 19:00 – Özlem Süer // 20:30 – adL by Cengiz Abazoğlu // 21:30 – Mehtap Elaidi
 






    Karma 2′nin açılışını Seda Zoroğlu yaptı. Davullarla podyuma çıkan beyaz, bej, kahverengi gibi nötral tonlar koleksiyona hakimdi. Günlük kıyafetlerden oluşan koleksiyonda bolca denim vardı. Denim tulumlar, pantolonlar, büstiyerler ve yelekler çintemani detaylar ve zincirlerle süslenmişti. Ben çok sevmedim. :S Pekte ilgi gördüğü söylenemez. Ama ilk defilesi Zoroğlu'nun... 




                  __________________________________



  Karma 2 nin 2. ismi Çigdem Akın... Açıkçası çok başarılı buldum. Turkuaz balık sırtı ayrıntıları,gömlek ve uçuş uçuş elbiseler,beyazla harmanlaması,pantolonlu gelinlik,gümüş rengi simli elbiseleri yormadan kullanması falan benden onayı aldı.:) Merakla takipteyim gelecek yıllarda.








            ___________________________________________




Ve karma 2 'nin 3. ismi Şafak Tokur. Tamamı siyah-beyazdan oluşan koleksiyon çok farklı bulundu ve çok sevildi.Tokur izleyicilerin aklında yer edinecek kadar mükemmel bir show izletmiş. Herkes çok memnun, çok güzel yorumlar okudum. Haydi bakalım siz ne düşünecek siniz? Ben bu farklı bakış açısını çok sevdim. Göze batmayan,rahatsız etmeyen bir üslup söz konusu.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Durma haydi, sende söyle fikrini :) Ne düşündüğün benim için çok önemliiii!