13 Eylül 2011 Salı

The Magic Of Makeup 'tan MULBERRY ÇANTA

 



        Duyar duymaz bunu paylaşmazsam olmaz dedim. Bloğuna daha önce hiç denk gelmemiştim. Çekiliş sayesinde karşılaştığıma çok sevindim. Görür görmez izleyicisi oldum. Öncelikle böyle güzel bir hediye verdiği için çoook teşekkür etmek istedim The Magic Of Makeup 'a. Ve 25 Eylül de sonlanacak bu güzel çekilişe katılmak için buraya tık tık! Herkese bol şans diliyorum ama bu sefer ben kazansam olmaz mı? :) Şaka bi yana hakeden kazansın! öpücüklerimle sevgiler...

2 yorum:

  1. AY BENDE SENDEN GÖRDÜM BARİ BENDE KATILIYIM ŞANSIM YAVER GİDER BELKİ :D COK GÜZEL SAYENDE BİR ÇEKİLİŞE KATILICAM

    YanıtlaSil
  2. Bencede mutlaka dene şansını! :)Çok güzel bir hedaaye çünkü. Şansın bol olsun!!!

    YanıtlaSil

Durma haydi, sende söyle fikrini :) Ne düşündüğün benim için çok önemliiii!