19 Ocak 2012 Perşembe

H&M 2012

   H&M 2012 bahar koleksiyonunu bir bir yayınlıyor. Deriler hala liderken, bir kaç sezondur iç içe olduğumuz denizci modası çizgililer,romantik danteller,bahar çiçekleri ve elbetteki o yumuşak ve sıcak renkler turuncular,kırmızılar,pembeler,pudralar,maviler bizi bekliyor. Ben çok sevdim almak istediğim, gözüme kestirdiğim o kadar çok parça var ki hem sevgilime hem kendime!(Erkeklerde de muhteşem çizgiler söz konusu.)  Ümit'e söyleyeyim de ya Ankara ya da İstanbul yapalım en kısa zamanda. :) 
                                                               ********************











2 yorum:

  1. çok güzel parçalar var özellikle ceket ve pantolon kombinlerini çok beğendim:))

    YanıtlaSil
  2. :) şiddetle katılıyorum. Ceket ve pantolon kombinleri zaten senin sık kullandığın parçalar ve sana çok yakışıyor Ayçacım;)

    YanıtlaSil

Durma haydi, sende söyle fikrini :) Ne düşündüğün benim için çok önemliiii!