7 Mart 2012 Çarşamba

indirimlr.com u henüz ziyaret etmediniz mi?

     
       Ben alışveriş sitelerinde dolanırken keşfettiğim bu siteyi sizlerle de paylaşmak istedim hemen. Artık site site dolaşmanıza gerek yok her şey bu adın altında. Üstelik bir dolu indirim ve şehrinize özel indirim haberleri de içerisinde!



        Artık Grup Satın Alma Sitelerinin ve Özel Alışveriş Kulüplerinin Günlük Kampanyaları HEPSİ tek bir yerde sunuluyor!

        Şehrinizdeki en güzel fırsatları ve indirimleri kaçırmamak için ve Tüm sosyal aktivitelerden en az %50 indirimlerle yararlanmak için İndirimlr.com sayfasına bir uğrayın derim...


        Tatil fırsatları, restaurant, eğlence, aktivite, eğitim fırsatları, sağlık ve güzellik fırsatları, sevdiğiniz markaların indirimli ürün satışları ve daha neler neler...hepsinden %90'a varan indirmlerle faydalanın.

       E daha ne duruyorum diyorsanız http://www.indirimlr.com/ 'a bir tıkla ulaşıyorsunuz! 


   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Durma haydi, sende söyle fikrini :) Ne düşündüğün benim için çok önemliiii!