22 Ocak 2013 Salı

Büyüdüm ve Tazelendim!

       

             

        Merhaba çaylak bloğun vefalı ve samimi takipçileri :) Öyle uzun zaman oldu ki sizlerle hayatımı,zevklerimi,yediğimi,içtiğimi,giydiğimi ve yüreğimi paylaşmayalı... Çok özledim! Ben bu sırada 23 oldum ve biraz daha büyüdüm. Biraz daha oturttum benliğimi. Daha kararlı ve daha anlar belki daha da anlaşılır oldum. Alınganlıklarım, kızgınlıklarım, yanlışlarım ve kırılmışlıklarım daha gerilerde kaldı. Benliğime yaşamayı öğrettim bu geçen süreçte. Nefes almayı, tat almayı.
                            
       Yeni dostlar,yeni arkadaşlar edindim önce. Bir yer açtım yüreğimde ama bir yerlere bağlamadım. Kimsenin beni üzmesine izin vermek istemedim çünkü. Kılıfa sokmadım onları bu dost, bu yalnızca arkadaş diye. Sadece yaşadım. Keyifle yaşadım. Gezdim, tozdum, uyudum, güldüm, ağladım. İçtim,sarhoş oldum,şarkı söyledim,kitap okudum,tartıştım,siyaset yaptım,kahve içtim,alışveriş yaptım,pizza yedim,ıspanak salatası yaptım,yemekler uydurdum ... Hatta yüz felci geçirdim ve 1 ay kortizon aldım. :) 

       Bunun yanı sıra kıskanmadım, kızdım ama kavga etmedim, açgözlülük yapmadım.
                            
       Dedim ya büyüdüm ben. Ruhum ürüdü.Yıktım tabularımı. Kimseyi sınıflamadım. Taraf tutmadım. Ak kara demedim. Herkesi sevdim. Ama beni seveni daha çok sevdim. Ruhuma uyuşanı daha çok sevdim. Ve dinlendim.
    
       Şimdi çıkmam gereken basamaklar var hayal apartmanımda. Yaşaya dola tırmanmak istediğim. Ve bir sürü yapmak istediğim. Daha sık buluşacağız ;) Sizi seviyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Durma haydi, sende söyle fikrini :) Ne düşündüğün benim için çok önemliiii!