24 Ocak 2013 Perşembe

LookBook'tan beğendiklerim...part:bilmem kaç :)

         Gri favori renklerimden bu sıra. Burda da bir maksi elbise ve deri ceket kombiniyle karşı karşıyayız.Tek kelimeyle bayıldım. :) Ne zamandır üstümde görmek istediğim bir kombinin benzeri.Ancak ben penye maksi elbise bulma konusunda pek başarılı olamadım.Görenleriniz varsa yardımcı olabilirler :)


      Kamuflajı kadınlara bir başka yakıştırıyorum.Tüm o maskülen tavrın içinden ortaya çıkan masum bir güzellik çeliyor beni.Oldukça günlük bir look. Ama uyum harika!


         Artık mint yaz-kış favori rengimiz oldu.Bu tunik bana annemin eski kazaklarını anımsatıyor.Düşünsenize bir kemerle bu muhteşem görüntüye sahipsiniz;)

         Ceket,kolye ve çanta oldu beni bu kombinde cezbeden.Ama ayakları donmuş olmalı :)


 Hangi birini söyliyeyim ki :) Şapka,sneakerlar,yüzükler,çanta,gözlükler,kazak hatta leopar sevmeyen ben o kürkü bile çok sevdim. İşte bu uyumsuz uyumu çok seviyorum. Harika bir kombin!


   Ve görünce paylaşmadan edemedim. Hem oğlumuz çok yakışıklı gözlere öldüm :) hemde kombin gerçekten çok iyi.Ayakkabı ve şal ayrıntılarına gerçekten bayıldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Durma haydi, sende söyle fikrini :) Ne düşündüğün benim için çok önemliiii!