14 Ağustos 2011 Pazar

Bir kadının gardolabında neler mutlaka olmalı?

Elbette her sezonun modasına uygun alışverişler yapıyoruz.O sezon hangi desen,hangi renk,hangi parçalar gözdeyse alışveriş listemizi ona göre hazırlıyoruz.Fakat ben sizler için her koşulda geçerli,modası geçmeyen parçalar seçtim.Yani bir gardolapta mutlaka olması gerekenleri. Tabi bendeniz için:) E hadi öyleyse bir inceleyelim mühim gördüğümüz eksik parça varsa alışverişe gideliiim.!!



bir gardolapta muhakkak ipek ya da saten şık bluzlar olmalıdır. Çünkü onlar gece ve gündüz şıklığımıza şıklık katacaklardır. Hatta öyleki jeanler ve platformlarla kombinleyerek çok yakınınız olmayan kişilerin nikahlarında bile bizi kurtarıcı olanlardır.Elbette ki beyaz tişört ve çizgililer de gardolabımızın demirbaş listesinden.Onların marifetini anlatmaya lüzum görmüyorum bile :) Kışınsa kaşmir kazaklar ve hırkalar benim favorilerim. Özellikle hırka kullanmayı çok severim kışları. Askılı bluzlarımı bu sayede kışları da kullanabiliyorum :)

 _______

Beyaz gömleğin ne kadar kurtarıcı bir parça olduğunu anlatmayı ve her sene özellikle kış aylarının hiti kareli gömleklerin ve jean gömleklerin gardolabımızın demirbaşı olması gerektiğini söyleyerek es geçiyorum.

_____________
Elbiselere gelinceee , her hatun kişinin şık siyah bir elbisesi olmalı! Bu düğünde ne giyeceğim, burda ne giyeceğim derdimize tek deva :) Hiç birşey bulamadık mı hoooop giy siyah elbiseni git salına salına.Tabi küçük elbiselerde gardolabımızın nadide parçalarından.Birkaç yıldır yaz sıcaklarında püfür püfür gezmemize yardım eden maksi elbiseler ise şık,rahat vee altına üstüne ne giyeceğim derdi olmadığından mükemmel parçalarından oldu gardolaplarımızın.Birkaç tane günlük elbiseyi de unutmamalı tabi ki!

________

 Sezonun hiti maksi etekler,pilili etekler gerçekten gardolabımızın mühim parçaları oldular.Üstelik yazın hiç çıkarmadığımız gibi 2012 sonbahar kışta da çok moda.Kot etek ve siyah etek ise işte o büyük kurtarıcılardan...


____________

Şortlar yazında kışında kullanabildiğimiz rahat parçalar.Kışın opak çoraplarla gerçekten çok sevimli gözüküyorlar.



_____________ 

 Pantolarla devam edersek; jean zaten vazgeçilmezimiz :) detaya inmiyorum.Siyah ise asla eksik olmaması gerekenlerden.Her yere giyebilirsiniz siyah pantolonlarınızı!Yine her yerde giyebildiğimiz beyaz pantolon ise müthiş bir parça çünkü çok rahat kombinlenebiliyor.Üstelik her koşulda şık bir görüntü sağlıyor.Benim vazgeçilmezlerimden olan ve dolabımda 3 ten fazla varolan harem pantolonlar ise gerçekten kurtarıcılarımdan. Biraz iddialı gözüktükleri için basic tişörtler ve gömleklerle kombinlediğimde bile şık bir görüntüye kavuşturuyor.



_____________ 
 Bir hatunun dolabında mutlaka 1 adet kaşe mont bulunmalı. Siyah,beyaz ya da devetüyü herşeyle uyum sağlayabilirken kırmızı,yeşil ve mor gibi renkleriyle de kışı renkli geçirebilirsiniz. Deri ceket zaten olmazsa olmazlarındandır gardolabımızın öyle bir parçadır ki basic bir tişört ve skinny jean kombinini bile farklı bir görüntüye bürür.Blazer ceketler bir kaç senedir forever parçalarımız zaten :) Renklileriyle de gardolabımızı şenlendirebiliriz ancak bu iki ana renge sahip olduktan sonra :) veee tabikii trençkot ve kot ceket ise muhteşem kurtarıcılarımızdandır! ;)


________________

   Veee sıra Aşklarımızda... Her bayanın gardolabında siyah ayakkabı mutlaka olmalı! Babetler,sandaletler,topuklular,bottieler,çizmeler,yağmur botları,spor ayakkabılar vs. 


_____________ 

Bunlarda toprak tonlarından seçtiklerim. Yine babetinden çizmesine kadar seçtim sizler için :) Elbette yazları rengarenk sandaletler çok tatlı duruyorlar ama :) Biliyorsunuz ki ben önce eksik olmaması gerekenleri seçtim;)


______________

clutchlar ve büyük çantalar zaten eksik etmediklerimiz.Ben bir kaç seçenek sundum sizlere :)

_____________

Aksesuar kullanmayı çok sevenlerdenim. Çünkü aksesuarlar kombinleri farklılaştıran ve sıradanlıktan kurtaranlardır.Şallar ve şapkalar özellikle gerçekten farklı bir hava katmaktalar:) Kışlarıysa kalın atkılar,deri eldivenler ve kürk yelekler sevdiklerimden:) Kemer ve gözlüğün hayatımızdaki yerini saymıyorum bile :)


_________________


Ve malum hala yaz aylarındayız :) Bikinilerinde her sezon favori olanlarını seçtim sizler için.Siyah,beyaz,turkuaz ve pembe her sene sahillerde görmeye alıştığımız renkler.Rengarenk atletler ise benim en çok kullandıklarım :)


bakalım beğenecek misiniz? 

2 yorum:

  1. Bu hazırlamış olduğun post neredeyse tamamıyla hepsi benim kalemim :)Blazerlar konusunda hem fikir olduğumuza göre yeni postumdaki zımbalı ayakkabıları begenecegini umuyorum :) blogun cok keyifli zaman geçirmek hoşuma gidiyor. öpüyorum tatlım xx

    YanıtlaSil
  2. :) Hem fikir olduğumuz ne çok şey çıktı öyle! Beğenmen de çok çok mutlu etti beni gerçekten teşekkür ederim. Kendi çapımda, kendi tarzıma uygun birşeyler yapmaya çalışıyorum ve böyle güzel yorumlarla deli oluyorum:) vee tabi ki hemen, yeni postunu merakla inceliyorum canım.. öptüm çok!

    YanıtlaSil

Durma haydi, sende söyle fikrini :) Ne düşündüğün benim için çok önemliiii!