13 Ağustos 2011 Cumartesi

Yeni Kombinler Hazıııırr =)

Bir kadının gardolabı ne kadar geniş olursa olsun bugün ne giyeceğim derdi hep vardır! Bir alışveriş listesi zaten mutlaka vardır. Hatta öyle ki o listeden 1 eksiliyorsa 3 eklenir diye bir gerçekte vardır :) yaz gelir yazlık arzular kabarır,kış gelir kışlıklar :) İşte bu yüzden bu blog dünyası iyi ki var! Ne moda, nerde indirim mevcut, kendi elcağızlarımızla sahip olabileceğimiz DIY projeleri veee tabikii en güzelinden kombin örnekleri.
     Bir kaç gün önce yayınladığım kombin örneklerimi (görmek isteyenler için tık tık ) beğendiğinizi görünce sevinerekten yenilerini hazırladım. Bakalım bunları da beğenicek misiniz?















4 yorum:

  1. kombinlerine bayıldım ya.hepsi birbirinden güzel=)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim moda kurabiyeleri =) beğenmene sevindim.

    YanıtlaSil
  3. kombinlerine bayıldım 2.si benim favorim...
    blogumada beklerim...

    YanıtlaSil
  4. tşk ederim :) bayılmana sevindim.. bloğunu ilk fırsatta ziyaret edicem.

    YanıtlaSil

Durma haydi, sende söyle fikrini :) Ne düşündüğün benim için çok önemliiii!