19 Ağustos 2011 Cuma

Codentry 2011-2012 Sonbahar-Kış

  Kışı sevenlerden değilim ben...Kış ayında doğmuş olmama rağmen. Çok üşüyen biri de değilimdir aslında.Soğukla falan alakası yok yani.Hatta hiç üşümem ve arkadaşlarım nasıl üşümezsin diyerek sorguya çekerler beni! Gerçi karda yürümenin,kar topu oynamanın ve kar lapa lapa yağarken nescafe içerek o güzellik eşliğinde derin sohbetler etmenin yeri bende başkadır ama.Ne bileyim mayıs haziran ayları kendimi daha kendim gibi hissediyorum falan öyle işte. 


  Fakat kışı,kalın giyinmeyi hiç sevmeyen ben bu kreasyonları gördükçe içim açılıyor ve kış gelsin istiyorum! :) Şimdi de Codentry den bir kaç fotoğraf sizler için. Eminim sizde çok beğeniceksiniz! Özellikle turuncu ve bordonun sıcaklığını görünce.. :)












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Durma haydi, sende söyle fikrini :) Ne düşündüğün benim için çok önemliiii!