19 Ağustos 2011 Cuma

KOTON..KOTON..KOTON..

Koton bir kaç sezondur gezmeye doyamadığım mağazalardan biri. Üstelik herkesin ulaşabildiği bir marka olduğu içinde ayrıca seviyorum.. Soft renklerini ve çizgilerini,vintage esintilerini çook severek,bol bol giyerek takip ediyordum. 2011-2012 Sonbahar-Kış Kolleksiyonundan burada da bir kaç parça seçmiştim sizler için. İFW defilesinden önce nette dolaşan yeni kolleksiyon fotoğraflarını görünce sizlerle paylaşmadan edemedim!Defileyi merakla bekliyorum. Bakalım sizlerde bu parçaları benim kadar beğenicek misiniz? Özellikle o mavi bluza bitmiş wishlist e eklemiş bulunmaktayım :)






2 yorum:

  1. kotona ben de bayılırım koton olmasa ne yapardım bilmiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. :) en çokta her yerde olması ve herkesin ulaşabileceği cüzzi rakamlarda olmasını seviyorum! Zara bershka pull and bear gibi gibi markaları istanbul ankara eskişehir den başka bi yerde bulamıyoruz çünkü:)

    YanıtlaSil

Durma haydi, sende söyle fikrini :) Ne düşündüğün benim için çok önemliiii!