29 Ağustos 2011 Pazartesi

İYİ BAYRAMLAR !

   

  Kimimiz 9 günlük tatili fırsat bilip, bavulunu toplayıp gitti şuan uzanıyor kumsallarda, kimimiz ana kucağında,baba ocağında eski bayramları ararcasına hasret giderip,kucaklaşıyor eşiyle dostuyla.

  Kapı kapı gezip şeker toplama yaşımız ve bayramlıklarımızı baş ucumuza koyup sabahın gelmesini beklemenin heyecanını yitirsekte artık...(Tabi bu kısmı biz alışverişkolikler için imkansız olan kısım oluyor) Nolursa olsun; tatilde de olsak evimizde de olsak bu bayram bol bol hatır gönül alalım. Ben bayramların çok özel olması gerektiğine inanıyorum. Çünkü farkediyorum ki aile bağlarının, arkadaşlık ilişkilerininde tabi; mesir macunu gibi bayramlar. Ailelerin çınar ağaçları; dedeleri, neneleri bu dünyadan göçünce ne bayram kalıyor,ne de bağ ortada. Bu yüzden hiçbir zaman unutamayacağımızı bildiğimiz, hayatımızın bir yerlerine yerleştirdiğimiz, kalbimizde yer eden insanları anımsayalım bu bayram. Küssek barışalım, kırgınsak unutalım. Affetmeyi, özür dilemeyi öğretelim kendimize bol bol. 
  Neyse canlar.. Çok uzattın sende bee yeter demeden susayım artık.. :) En güzelinden, en yüreği sıcağından  bir bayram geçirmeniz dileğiyle.. Koccaman öpüyorum büyüklerimin ellerinden, yaşıtlarımın ve küçüklerimin de yanaklarından...


   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Durma haydi, sende söyle fikrini :) Ne düşündüğün benim için çok önemliiii!