2 Eylül 2011 Cuma

Benim bayram cicilerim.Ben bayramda neler giydim?










Elbise: Nisan / Yeşil Pantolon:Zara / Kahve Pantolon:H&M / Kahve bluz: Atmosphere / Lacivert bluz: ?  /  Polo yaka tişört:Trafaluc / Askılı krem bluz:?  / Sütlü Kahve Hırka: Dilvin / Kemer:Koton

  Kombinlerimi daha sonra paylaşıcam canlarım. :) Takılar ve ayakkabıları es geçiyorum şimdilik. Fotoğrafların kalitesi içinde özür dilerim. Hımm birde unutmadan çok sevdiğim hatta aldığım gün giydiğim bayram hediyesi pijamalarımda aşağıda. Bakalım beğenicek misiniz aldıklarımı?


2 yorum:

  1. tatlım cicilerin çok güzel çok beğendim. pijamalarına bayıldım :) bu ne tatlılıktır böyle.

    YanıtlaSil
  2. canımmm teşekkür ederim! evet ya pijamaları bende çok sevdim. Çizgili olanlarından da Ümit'e alındı :) Küçük puantiyelileride var sanırım. :)

    YanıtlaSil

Durma haydi, sende söyle fikrini :) Ne düşündüğün benim için çok önemliiii!