8 Eylül 2011 Perşembe

İFW 1. Gün Karma 1

   Ne yazıkki orda değilim ama markafoni blog ve diğer bloglardan takipteyim. Çok merakla bekliyorum videoları ve resimleri. Hemen sizlerle paylaşmak istedim.Dün program şöyleydi:  16:00 - Karma 1 (Jale Hürdoğan, Aslı Güler, İpek Arnas)  // 17:30 - Argande  //  19:00 - Atıl Kutoğlu  // 21:00 - Tween.
 
   Karma 1 de en beğenilen isim Jale Hürdoğan olmuş.Retro desenlerin yer aldığı cıvıl cıvıl bir koleksiyon ve sırt,omuz detayları 2012 ilkbahar/yaz kreasyonu adına.





    Ama ben Aslı Güler defilesini de çok sevdim renk ve desenlerin birleşimi çok hoşuma gitti.Defileye ilk etapta giren kırmızı scooter ve sonrasındaki transparan yağmurluk izleyicileri heyecanlandırmış sonra ise sıradan buldurmuş.Katılıyorum çok uçuk kıyafetler göremedim ama daha bizden oluşu hoşuma giden belki de.Ben okula giderken bu tasarımları daha rahat giyebilirim değil mi?  :)






    Vee karma 1 defilesinin ilk ismi İpek Arnas. Arnas örgülerle dolu bir koleksiyon sunmuş izleyiciye.Örümcek ağları,köklenen ağaçlar,uğur böcekleri,dondurma külahları ve deniz kızı motifleriyle karşınızda :) Ben ilk iki fotoğraftaki parçaya bayıldım. Özellikle siyah olanı...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Durma haydi, sende söyle fikrini :) Ne düşündüğün benim için çok önemliiii!