8 Eylül 2011 Perşembe

Mutluyum Çünkü ;

      

       Ta ta tamm! 100. izleyicime ulaştım. ---!Fashion Passion!--- bloğunun cici sahibeleri, ikiz kardeşler Ayça ve Tuğçe 100. izleyicim olmuşlar. Nasıl mutlu oldum anlatamam! Hem sevincimi sizlerle paylaşayım hemde bu cici ikizlerin bloğunu duyurayım diye yazdım hemen sizlere.Ben şöyle bir göz attım ve muhteşem ayrıntılara yer vermişler.Şiddetle tavsiye! :) 
       Bana gelince; moda ben kendimi bildim bileli benim içimdeydi.Hakkımda kısmında da anlattığım gibi çok küçücükken babaannemin bana pazardan aldığı parça kumaşlardan barbi bebeklerime çeşit çeşit, model model elbiseler,kıyafetler dikerdim.Örgüler örerdim.Sonra bir dönem takı merakım oldu tüm sevdiklerime takılar yaptım ve birkaç senedir de kendime diktiklerim var.Hatta öyle ki makine bulamayıp elimde diktiğim elbiselerim bluzlarım var.Ya da eski tişörtlerime,jeanlerime yaptığım DIY projelerim.
       Henüz onları sizlerle paylaşamadım.Henüz bugün ne giydim postlarına yer vermiyorum.Ama yavaş yavaş, acemi olarak, adı üzerinde çaylakça paylaşıyorum sizlerle içimde tutamadıklarımı.Sizden böyle beğeni yorumları alınca da öyle mutlu oluyorum ki! Bloğa çok alıştım.Ve blogcanlara :) Hele bazılarını hiç görmesemde kanım nasıl ısınıyor anlatamam. O tatlı dilleri yok mu? Sanki hep varlardı gibi. Tabi bu dönemde en büyük destekcim nişanlım ve CEMİİ'm oldu. güncem bloğunun tatlı sahibesi bilmeyeniniz yoktur sanırım.Varsa da hemen tık tık... Biricik kuzenimin baldızı, tatlı mı tatlı yengemin kız kardeşi... Kardeş olsa bu kadar sevilir yani :) İyi ki varsın CEMi'm ve bitanecik sevgilim! :) Ve İyi ki blog açtım dedirttiğiniz için siz tatlı blogcanlar!  Koca koca öpücükledim hepinizi....

5 yorum:

  1. mutluluğun daim olsun tatlım

    YanıtlaSil
  2. tatlım benimm nasıl mutlu oldum anlatamam. sen de bana kardeş kadar yakınsın. çok seviyorum seni ve nice izleyicilere diyorum. kocaman öpüyorum.

    YanıtlaSil
  3. *gökçe Teyzoşummm teşekkür ederim! snde hep çook mutlu ol!

    *cicici :) Canımm benim bende seni çok seviyorum! amin inşallah! Bütün bloggerlara nice izleyiciler diliyorum! Öptüm bissürü.

    YanıtlaSil
  4. nice 100lere tebrikler :)

    YanıtlaSil

Durma haydi, sende söyle fikrini :) Ne düşündüğün benim için çok önemliiii!