10 Eylül 2011 Cumartesi

İFW 2. Gün Koton

    Nejla Güvenç,Stüdyo Kanal defilelerini şimdilik es geçiyorum canlar :) Zaten siz mutlaka merak edip bakmışsınızdır diye düşünüyorum. Bugün çok yorucu bir gündü benim için. Teyzoşumla pazar gezintisine çıktık ve çok eğlendik! :) Ona burdan öpücükler yolluyorum. (Dipnot olarak ; Teyzoşum tamtamına benimle yaşıt olup hatta ay farkıyla benden küçüktür.Teyze dediğime bakmayın. =) Birde benden 3 yaş küçük dayım var. Bi ara aile ağacımızıda anlatırım :P ) 

   Konumuz koton :) Merakla beklediğimi sizde biliyorsunuz diye tahmin ediyorum.Koton, Hakan Yıldırım tasarımlarıyla muhteşemmiş! Orda olmalıydım. Geçen sezon da Hakan Yıldırım'a ait az sayıda elbiseye şahit olmuştuk. Turuncuyla aşk yaşamıştım ben hatta ve hatta. Bu sezonsa o fuşyalar,beyazlar,bordolar,saks mavileri,turkuazlar,pudralar ayy daha sayayım mı :) Bayıldım! Tam benlik! Hepsini istiyorum! İlk resimdeki elbise gelinlik olarak bile giyilebilir haksız mıyım! Çok sade ve mükemmel! :)
























kaynak: markafoni blog.

2 yorum:

  1. Elbiseler şahane... Ama güzelim hatunları niye birer emo haline çevirmişler anlamadım :D O saçlar ne öyle ya..

    YanıtlaSil
  2. Şiddetle katılıyorum! :) Önlerini görebilmişler çok şükür.

    YanıtlaSil

Durma haydi, sende söyle fikrini :) Ne düşündüğün benim için çok önemliiii!