9 Eylül 2011 Cuma

iFW 2. Gün Özlem Kaya

   En çok merak ettiğim isimlerden biriydi Özlem Kaya.Çok sevdiğim Tülin Şahin kreasyonda baş manken olarak yer aldı yine. Aldığım duyumlara göre de çok beğenilmiş Kaya'nın defilesi. Kolleksiyonda beyaz ve lila başroldeydi.Malum önümüzdeki sezon neondan çok pastel tonlar ön planda! Özellikle ayakkabıda pastel tonları çok seviyorum. Neyse konumuza dönersek ; ben çok beğendim bu defileyi. Tülin Şahin'in giydiği sırt dekoltesi olan beyaz elbiseye aşık oldum.Ve ince ayrıntılar çok hoşuma gitti. İşçilik konuşmuş gerçekten bu kreasyonda. Haydi hemen izliyoruz :)















2 yorum:

  1. bu defiledeki tasarımları cok sevdim dogrusu :) blogunu cok begendim canım izlemeye aldım

    YanıtlaSil
  2. bende çok sevdim ve sevindim bloğumu beğenmene :) Teşekkür ederim hoşgeldin bloğuma. :)

    YanıtlaSil

Durma haydi, sende söyle fikrini :) Ne düşündüğün benim için çok önemliiii!