22 Kasım 2011 Salı

Ben Geldiiim =)

   


    Ayy çok şükür sınavlarım bitti :) Bu hafta öyle bir haldeydimki görmeniz lazımdı. Gece 4-5 lere kadar ders çalıştım tabi kolay değil. Türk kahveleri, nescafeler, çikolatalar eşlik etti tüm hafta boyunca.Evdeki kılık kıyafetimin komedisini tahmin bile edemezsiniz.Ama sabah sınıfta herşey çok başka saçım başım makyajım eksiksiz :)) Gerçi bizim okul komple bu şekilde. Paçoz kız pek göremezsin. Şık olmasa da bakımlıdır bir çoğu. Topuklularla gelenler bile oluyor sınavlara.


       Neyse ki sınavlarım çoook çoook güzel geçti. Teslim etmem gereken ödevlerimide içime siner şekilde gerçekleştirdim. :)) Sevdiceğimin doğum gününe ise günler kaldı. Hediye almak için çarşıya bile çıkamadım henüz. Ekemedim kendilerini :)) Neyse bugün yarın gideceğim inşallah. Fotoğraflar var yüklenmeyi bekleyen onların düzenlemesini yapıp döneceğim size. 


       Peki siz neler yaptınız? H&M nasıldı? Yılbaşında neler yapıyorsunuz? Neler giydiniz, neler aldınız? Çok özledim. Hemen takibe başlıyorum. Neler kaçırdım bakalım. :)

   

4 yorum:

  1. sevindim canim sinavlarin iyi gecmis olmasina :) veee tekrer aramiza dondügüne :)

    http://guzelgulozyigit.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler tatlım! Çok şükür iyi geçti. sonunda dönebildim aranıza:))

    YanıtlaSil
  3. Selam merhaba uzun saçtan vazgeçip kısa saç kullanmaya ne dersin

    YanıtlaSil
  4. Küçük yaşlarda hep kısa olmasına bağlıyorum bu uzunluk sevdamı :) Saçlarım çok güçsüzleşti ancak kıyamıyorum gibi bir aptal düşünceye sahibim:D Ayrıca yakışmaz korkusu da cabası. :D Yine de öneri için teşekkürler düşünücemm..:D

    YanıtlaSil

Durma haydi, sende söyle fikrini :) Ne düşündüğün benim için çok önemliiii!