13 Kasım 2011 Pazar

Ve yolcu yolunda gerek.. =)

    


     10 günlük kısa tatil sona erdi ve İzmit yolu gözüktü biz çifte kumrulara =)  İşin kötü tarafı pazartesiden itibaren vize haftası ! Malumunuz feylozof  olacağız. Biraz ağır ve derin bir haftanın meyiline girmiş durumdayız! Fakat hala farkındalığımızın farkını yaşıyor değiliz. Vizelere girecek olan bizler miyiz bilemiyorum. Pek mi rahatız ne! Neyse bir öğrenci furyasıdır ya akşamına çalışırız , çalışalım bakalım.


     Yani çaylak bloggerın usta izleyicileri, bu hafta sizlerle pek birlikte olamayacağım! :( Kitaplarla ve hatta çok çok kitaplarla boğuşacağım. Ama döndüğümde bayram kombinlerim gibi biriken resimleri,anneciğimin ördüğü karbeyaz kazağımı ve alışverişlerimi sizlerle paylaşacağım :) Beni özleyin olur mu?


    Bir de 17'sinde H&M ' e gidebilecek olanlardan güzel güzel alışverişler bekliyorum döndüğümde. Zımba detaylı derileri çok sevdim kesinlikle tavsiye.  Ben 25'ine doğru İstanbul yolcusu olacağım inşallah. Bana da birşeyler ayırın olur mu? :)


    Ümit'in doğum günü için kimse öneride bulunmadı henüz aşkolsun :( Yaratıcı fikirlerinizi bekliyorum. Kendinizi Sevin ve bol mutlu günler geçirin.Sevgiler.


   İzmit'ten geçen kıştan , saçlarım doğalkenden 1 fotoğrafla da işte gidiyorum:))










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Durma haydi, sende söyle fikrini :) Ne düşündüğün benim için çok önemliiii!