11 Kasım 2011 Cuma

colin's // Değişim Seninle Başlar...

  Colin's kotlarını sevdiğim bir marka. Ama bu dönem ki reklam kampanyalarını özellikle çok sevdim. Hayatımıza girmiş kalıplaşmış, aksi düşünülemeyen gerçekleri değiştirmek adına hoş bir yaklaşım. Bu konu da colin'sle hem fikirim! Neymiş efendim bir kız bir erkeğe açılamazmış ,evlenme ya da çıkma teklifi edemezmiş fasa fisoları! Bence zaman kaybı. Eğer duygularından eminsen kaybedeceğin pek bir şey yok aslına bakarsan derim ben. Çünkü keşkeleri pek sevmem. Aradan zaman geçtiğinde keşke bir şeyler yapmam gerektiğinde yapsaydım demek istemem.


   Mesela nişanlımla bizim ilişkimiz ta dershaneye dayanıyor, lise son dönemlerine. Zaten arkadaştık. Birbirimizden hoşlandığımız da çok aşikardı. Ama Ümit bir türlü bir şeyleri dile getiremiyordu. Üzerime düşeni ben yaptım! Zemin hazırladım. :)Ve sonunda açıldı. 26 Eylül 2008 gece 4'te! Pişman değilim. Ve şimdi 3 yıllık bir birliktelik söz konusu! 


   Neyse ne çok konuştum konumuz colin's. Haydi fotoğraflara bakalım :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Durma haydi, sende söyle fikrini :) Ne düşündüğün benim için çok önemliiii!