5 Kasım 2011 Cumartesi

Kurban Bayramımız Kutlu Olsun!

    







    Ben hayvanları çok sevdiğimden olsa gerek kurban bayramı bayram gibi gelmez bana. Hele ki ilk 2 gün ki et kokusu,yenen kavurmalar falan pek bana göre değil. Zaten çok etçil bir tarafım yoktur ama dinlenmeden, 1-2 saat önce can vermiş bir hayvancağızın etini yemeye bu kadar mı meraklıyız? 


    Kesilmelerine içten içe üzülsem de dini bir görev olarak kabul gördüğüm için sesimi çıkartmıyorum. Ama buradan kurban kesecek herkese bir hatırlatma yapmak istiyorum. N' olur hayvanları üzmeden gerekenleri yapınız, geçmiş yıllardan kesik kafayla koşan hayvanlar anımsıyorum çünkü ve lütfen paylarınızı gerektiği gibi dağıtınız ve Simav & Erciş'te yaşayan kardeşlerimizi unutmayınız!


    Şimdiden herkese iyi bayramlar ve kısa da olsa iyi tatiller diliyorum.Ağız tadıyla kazasız belasız geçirdiğimiz nice güzel bayramlara.. Hoş çakalın ! 



2 yorum:

  1. bayramları bayram yapan beraber olmamız kuzm bol bol gülücüklü cok cok güzell bayramlarrr:):)

    YanıtlaSil
  2. teyzoşşumm dün ki sohbet çok güzeldi. :) gitmeden bir daha yapalım.. Sen ömrün boyunca hep gül :)

    YanıtlaSil

Durma haydi, sende söyle fikrini :) Ne düşündüğün benim için çok önemliiii!