16 Şubat 2012 Perşembe

D.I.Y- Sevimli Tişört

 
               Zara yeni sezonda bulunan ve 59.95 e satılan bu tişörtleri çooook sevdim. Bir atlette bile çok cici durmaz mı bu gömlek detayı? Yakalar bu kadar ön planda iken hemde.
               Biliyorum ki bizlerde beyaz tişört birden çok fazla sayıda bulunmakta.Yapmasıda bu denli kolayken neden yapmıyoruz? :) İhtiyacımız olan tek şey tişört ve kalem.İstersek alttaki gibi tül detayıda ekleyebiliriz:) 


               Ben en kısa zamanda yapıp sizlerle paylaşıyorum. Benden önce yapan olursa haberdar edin olur mu? Öpücükledimmmm!!

4 yorum:

  1. güsel görünüyor güsel fikir cnm beyaz tişört ve kalemle birde azıcık tüllerle daha cicibicisini yapabiliriz:)paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede daha güzelini bile yapabiliriz katılıyorum sana. Rica ederim canımm benim ;)

      Sil
  2. bence harika bir diy iste =D
    merakla bekliyorum sonucu canim :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) yapıcam tatlım en kısa zamanda.. öptüm çokca.

      Sil

Durma haydi, sende söyle fikrini :) Ne düşündüğün benim için çok önemliiii!