16 Şubat 2012 Perşembe

LookBook'tan beğendiklerim part-11



,



8 yorum:

  1. Son kombine bayıldım ! Bu sezon bu mint renginden geçilmicek ortalık ,olley ;)!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) bence de oleeey! beyazla ve yavruazıyla uyumunuda çook seviyorum! çokca edinilmeli.

      Sil
  2. son kombine bittim resmen yaaa :D

    YanıtlaSil
  3. sorma aynuşum yazları beyaz ceketi zaten çok seviyorum ama mint çok başka çook!

    YanıtlaSil
  4. hepsinide begendim canim yaa tam benlik hepside ama 3. tam benim tarzim :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  5. 3. kombin en sevdiklerimden cnım :))

    YanıtlaSil
  6. 3. kombin ve son kombini çok beğendim cnm :)

    http://2chenindunyasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. :)) benimde en sevdiklerim tatlım!

    YanıtlaSil

Durma haydi, sende söyle fikrini :) Ne düşündüğün benim için çok önemliiii!