18 Şubat 2012 Cumartesi

Machete - Nezhnost // Şevkat !

                                    
 şarkıya da, klibe de, kıza da aşık oldum!

AŞK bu işte!
***

İzlerken ''Biz''i görmek ve yaşamak ne kadar sıcak ve muhteşem bir his anlatamam.

onu seviyorum.
Sadece biz olup kendimize kaldığımız için.
benim olduğu için.
Şansımın gülen yanı.
Mucizeler yaratıp içimde büyüyen kahramanım.

****

Öyle hızlı ki zaman. Ve öylesine yaşanası aslında.

Geçmişe dönüp baktığında boşa geçti demek ne kazandırır ki insana...
*******

Ve bazen ne kadar saçmalıyoruz.
Ne kadar aptallaşıyoruz.


Şarkıda da geçiyor ya hani;

''biz basit çocuklarız
Bonny ve Clade değil''

Hayatı ve an'ı güzelleştirmek tümüyle elimizdeyken.
Pembe için,portakal için,küpe için çook sevinip kocaman gülebilirken.

kahrolmanın anlamı ne ya da yeri ne ki!

Bir tümcem vardır benim sıkça kullandığım;
''Küçücük zaman dilimlerine,
koca koca tebessüm sürebilmektir mutluluk!
ve
Küçücük zaman dilimlerine
koca koca mutluluk sürebilmektir aşk!''

****

Önce kendini sev canım blogcan!
Sonra da yüzüne tebessüm getireni.
Hatta sonra herkesi sev.
boşver olanı biteni.
Kalk ve yaşa benliğini!
Mutluluk inan farkındalığında ;)
***

İyi geceler.. Xox

4 yorum:

  1. canim benim, cok guzeldi video gercekten :O
    bende bayildim kiza... yazilara...
    Asik olmak bambaska bir duygu...
    Ne guzel bir mesaj veriyorsun :) once kendimizi, sonra yuzumuzde tebessum olusturani, sonrada herkesi sevelim hep birlikte...
    hayat zaten cok kisa, mutlulukla dolduralim o zamani :)

    Sevgiler canim!

    YanıtlaSil
  2. :)) Kıymetciim cnm bnm! Teşekkür ederim ama sende sevgi dağıtan sevgi kelebeklerindensin zaten! İyi ki tanıdım seni blog sayesinde. Çoook kocaman öptüm.

    YanıtlaSil
  3. çok şekerler kuzm yaa on numara beş yıldzzz bayılldımm yaaa

    YanıtlaSil
  4. :)) dmi teyzoş. dediğim kadar varmışş!

    YanıtlaSil

Durma haydi, sende söyle fikrini :) Ne düşündüğün benim için çok önemliiii!