18 Haziran 2012 Pazartesi

Bugün Ne Giydim?



      Bugün çok güzel bir gündü benim için. En son ilkokul 5 'te birlikte okuduğum arkadaşım ve eşiyle buluştuk bir cafede. Yıllar sonra nişanlım ve eşinin arkadaşlığı bizi bir araya getirdi. :) Geçen yıl düğününde olmak, şimdiyse 5 aylık hamile oluşu bütün anılarımızı dünmüş gibi bir şok etkisiyle sıralıyor gözlerimizin önüne. Onu tekrar bulmak çok güzel. :)
     Neyse işte bugün böyle hiçte hesapta olmayan güzel bir buluşma gerçekleşti. Bende giderken böyle bir kombinle gittim. Sarı pantolonumu çok seviyorum  izmitte daha renkli bir şekilde kombinlemiştim :) Colins outletten alışveriş festivalinde 10 tl ye aldım. Numuneymiş. :)) İyi ki de almışım. Bugün daha soft tamamlayıp turkuaz takılarımla renk kattım. Fotoğraf çekmeyi unutmuşum o muhabbet ve heyecanla. Nasıl buldunuz bakalım?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Durma haydi, sende söyle fikrini :) Ne düşündüğün benim için çok önemliiii!