17 Haziran 2012 Pazar

Babalar Günü...

   

         Penguenler hem sevimli olma halleriyle hemde mizaçları itibariyle benim gönlümü çalmış hayvanlardır. Tek eşli olup, aşkı doruklarında yaşayıp  sonra o yavru penguen adına tüm zorluklara katlanmaları onları daha da yüceltiyor gözümde , hayranlığım kat be kat artıyor. Hani anne penguen yemek bulmak için ayrılınca kutup noktasından baba penguen ayaklarının üzerinde haftalarca saklıyor ya sıcak tutmak ve korumak için yavrusunu;  ağlamadan duramıyorum her izlediğimde belgesellerin bu sahnesini.


          Baba deyince de, hep penguenlerin bu sahnesi aklıma  geliyor. O özveri ve itina. Tüm zorluklara göğüs geren,o sıkı sıkı tuttuğu yavrusunu hiç bırakmadan mücadele eden ve yıkılmadan tipilerde.

         Kız çocuğu için farklıdır hep baba profili erkek çocuğua oranla. Aşktır. Kahramandır. Arkadaştır. Huzurdur boynuna sarıldığında duyduğun ve güvendir korktuğunda sığındığın hiç bir tehlikenin delip geçemeyeceğini bildiğin.


         Babam başkadır benim içinde. Annem dostumdur ama babam tutkumdur. Sevgilimi babama benzetirim hep ve o yüzden aşık olduğuma inanırım dolayısıyla. Babam kahramanımdır. Bana yüzmeyi,bisiklete binmeyi,çarpım tablosunu ve daha akla gelmeyecek bir sürü ince şeyi öğretendir.


       Öğütleri gelir hep aklıma. Karşısına alıp tatlı tatlı konuştuğu kolay kız olma, zor ol hep ve kimseyi kendinden çok sevme öğütleri...Birde nişanlanırken ben dolu dolu yeşil gözleri gelir gözümün önüne her babalar gününde.Ona kalsa çocuğum hala ben gözünde ve öyleyimde. Ben hep çocuk kalayım babamın gözlerinde.


         Bugün ilk kez ayrı bir babalar günü geçiriyoruz. Hem de 2 aydır göremediğim gerçeğiyle.Şimdi o Erdek'te ben Kütahya'da. Telefondan kutlayabildim sadece ilk aşkımın,babamın varlığına duyduğum minneti. Ve şimdi burdan haykırıyorum;


        Canım BABAM seni çok seviyorum. İyi ki benimsin ve senin evladın olmaktan gurur duyuyorum. Babalar Günün Kutlu Olsun! Mükemmel bir baba olduğun için teşekkür ederim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Durma haydi, sende söyle fikrini :) Ne düşündüğün benim için çok önemliiii!