23 Temmuz 2012 Pazartesi

eve dönüş :)



                     Ben geldiiiim =) Çoook güzel bir hafta geçirdim. Buna ihtiyacım vardı epeydir. Bol bol yüzdüm,kitap okudum,gezdim,yedim,içtim,bronzlaştım sonunda.Çokca eğlendim, akçay lunaparkta binmedik oyuncak bırakmadım en çok kamikazeden zevk aldım..Bir dolu huzur duydum mavinin ve yeşilin büyüsünde,denizin derinliklerinde...yüzdükçe yüzdüm. vs vs. Akçay'a, Altınoluk'a, Güre'ye, Edremit'e falan gittim.Sarımsaklı tarafına geçemedim içimde kaldı :/ ama olsun.

                         
                Öyle çok eşya götürmedim üzüle üzüle ama böylesi çok daha iyiymiş anladım.Topuklularımdan bile vazgeçip bir flipflop bir sandaletle gittim.Her akşam farklı bir lezzet denedim.Teyzemin (nişanlımın teyzesi) yemekleri de birbirinden lezzetliydi o muhteşem zeytinyağıyla sarmalar,bamyalar,patlıcanlar,fırında tavuklar vs vs...ııııımmm.. :)


                 
        Altınoluk'u çok özlemişim... Doyamadım da daha. Hiç değişmemiş. Aynı bıraktığım gibi.Denize girdiğim plajı,çay içtiğim çay bahçesi ve diğer her şey olduğu gibi duruyor.Büyük bir mutlulukla gezdim. Derin derin içime çektim iyot kokusunu.Akvaryum gibi denizinde doya doya yüzdüm.


             
       Küçükken babamla balık tuttuğumuz bu küçük marinada yine duvarın üzerinden yürüdüm o muhteşem manzara karşısında.Ama bu defa elini tuttuğum büyük aşkım babam değil,sebebi ömrümdü:) Büyümüş,koca kız olmuş,nişanlımın elinden tutup getirmiştim buralara. :P


              
       Nişanlımla birlikte küçük güzel bir tatil geçirdik anlayacağınız. Huzur dolu döndüm eve. Oldukça dinlendim. Öyle çok fotoğrafta çekemedim ama hepimize yeticek kadar var en azından:) Paylaşacağım en kısa zamanda. Şimdilik hoşçakalın.Sevgilerle. xox.

2 yorum:

  1. Madem bu yazıda hiç yorum yok madem bende bugün izleyicin olmaya karar verdim o zaman bir merhaba diyeyim bu bahane ile :)))

    http://ebrueliacik.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Durma haydi, sende söyle fikrini :) Ne düşündüğün benim için çok önemliiii!